Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:01:27+01:00
1. *2 do kwadratu
4*2 + 2pierwiastek z 6*2 =
16 + 10 = pierwiastek z 26 = 6 pierwiastek z 2
2.
3pierwiastek z 5*2 - 3pierwiastek z 3*2 =
14 - 11 = pierwiastek z 3

a 3 chyba sobie poradzisz
2009-11-05T17:35:17+01:00
Korzystamy z twierdzenia Pitagorasa:
a2+ b2 = c2
4kwadrat + (2pierwiastek z 6) kwadrat = c kwadrat
16 + 24 = c kwadrat
40 = c kwadrat
c = pierwiastek z 40
c= 2 pierwiastki z 10