Odpowiedzi

2009-11-05T16:53:48+01:00
Bo sa wytrzymalsze , mniej sie zuzywaja
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:55:01+01:00
Mysle ze uzywamy ich czesciej poniewaz sam metal jest kruch a stopiony bedzie twardszy i nie zkruszy sie tak szybko bedzie bardziej wytrzymaly
1 1 1
2009-11-05T16:56:01+01:00
Stopy mają większość właściwości metali z których są zrobione.
stop może być np. lekki i wytrzymały, a metal tylko wytrzymały.
3 3 3