Odpowiedzi

  • nsb
  • Początkujący
2009-11-05T16:59:55+01:00
Rozwiązywanie tzw. "Metodą Jacka"
8% --- 64/:8
1% --- 8/*100
100% --- 800[zł]
ODP: Opłata za kurs wynosi 800zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:01:18+01:00
64zł = 8%
1% = 64:8
1% = 8
100% = 800
Opłata za kurs wynosi 800zł
1 5 1
2009-11-05T17:02:23+01:00
64zł to 8 procent więc 8 zł to 1 procent
mnożąc to przeż 100 wychodzi że 100 procent to 800 zł