Napisałam wiersz...chce po prostu wiedzieć co o nim sądzicie :)

Czuję jej obecność,
Jej chłodny oddech na mej twarzy.
Nie mogę się poruszyć, sparaliżowana świadomością, że jest coraz bliżej.
Zamykam oczy...chcę od niej uciec, jak najdalej…
Wiem, że nie potrafię.
Niech odejdzie! Jeszcze nie nadszedł mój czas!
Lękam się jej…
Dlaczego przyszła w najmniej oczekiwanym momencie?
Dlaczego nie zapukała do drzwi,
Nie zapowiedziała swego przyjścia?
Z każda minutą tracę siłę,
Jestem coraz słabsza.
To nie moja wina…
To jej zasługa.
Tracę panowanie nad sobą…
Teraz jestem jej marionetką.
Czuję jak mnie dotyka.
Jej dłonie są zimne jak lód.
Oplata mnie ramionami,
Czarnymi jak smoła.
Pochłania mnie ciemność,
Która nie ma granic,
Początku
I końca.
Nie potrafię jej ogarnąć,
Zrozumieć,
Zatrzymać,
Żadna część mnie nie jest wstanie jej pojąć,
Nawet Rozum i Serce,
Tak bardzo wrażliwe na wszelkie czyny.
Lecz blask rozświetla mą bezradność.
Mała iskierka nadziei.
Teraz wiem:
Nie muszę jej ogarniać
Rozumieć
Zatrzymywać.
Muszę się poddać
I przyjąć ją z pokorą.
Tak jak przyjęłam dar życia,
Tak samo muszę przyjąć ten drugi-
Śmierć.





3

Odpowiedzi

2009-11-05T16:57:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:59:14+01:00
Super wiersz! ;)
Gratuluję ;-*
Widać, że masz pasję i chęć pisania takich wierszy ;)
Ale wiersz jest świetny. Czytam go, to po prostu wydaje mi się, że czytam znakomity wiersz jakiegoś poety.
Życzę powodzenia w dalszym pisaniu ;*
2009-11-05T16:59:44+01:00
Hmmm...naprawde jeśli Ty sama go ułożyłaŚ to podziwiam...:*

piękny...taki tajkemniczy....aż brak słów....skoro masz taki talent to ułożyłabyś mi jakiś wiersz....???
np. o miłości...ale zranionej miłości....;**

jeszcze raz naprawdę bardzo piękny ;**