Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:23:00+01:00
1. Dostał od Jezusa 10 Przykazań Bożych
2. Jeden z Ewangelistów, autor Dziejów Apostolskich
3. Miesiąc Maryjny
4. ... Apostolskie
5. Jeden z uczniów Jezusa, zdradził Jezusa
6. ... Testament
7. Pierwszy mężczyzna na świecie
8. Pierwsza kobieta na świecie
9. Góra, na której przemienił się Jezus w obecności uczniów
10. Napisana przez Św. Jana
11. "Znalezienie Jezusa w .."- Jedna z Tajemnic Radosnych
12. Zabił Abla
13. Może być Stróż
14. Pismo ...
15. Tam leżą ciała zmarłych
16. Jeden z uczniów Jezusa
17. Najważniejsze święto chrześcijańskie
18. Jan ... II
19. On kusi nas do złego


1. * M* O J Ż E S Z
2. Ł U * A* S Z
3. P A Ź D Z I E *R* N I K
4. L I S T*Y*
5. *J* U D A S Z 6. S T *A* R Y
_________________________________________-
7. A D A * M*
8. E W *A*
9. *T* A B O R
10. A P O*K* A L I P S A
11. Ś W I*Ą* T Y N I
___________________________________________
12. *K* A I N
13. A N I *O* Ł
14. *Ś* W I Ę T E
15. *C* M E N T A R Z
16. F I L *I* P
17. W I E L K A N *O* C
18. P A W E *Ł*
19. D I *A* B E Ł

Poszę ;D
Te litery, które są pomiędzy gwiazdkami to no tee .. ;], to jest jakby hasło krzyżówki
;>>>
8 3 8
  • fuma
  • Początkujący
2009-11-05T22:55:23+01:00
JeruzaleM
eucharystiA
Relikwia
katolicY
Jezus
różAniec

Mesjasz
bibliA
suTanna
zaKonnica
ksiĄdz

Krzyż
Ołtarz
Kościół
MonstranCja
śwIęci
Opłatek
anioŁ
Apokalipsa
4 2 4