Podane wyrażenia algebraiczne oznaczają liczby o pewien procent większe lub mniejsze od liczby a. Uzupełnij zapisy w ramkach.

1,2a
O...... % więcej niż a.
0,75a
O.......%......... niż a.
1,09a
O......%.......... niż a.

SZYBKO PROOOOOSZĘ

2

Odpowiedzi

2009-11-05T17:04:39+01:00
1,2a
O 20 % więcej niż a.

0,75a
O 25 % mniej niż a.


1,09a
O 9 % więcej niż a.
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:04:41+01:00
1,2a
O 20% więcej niż a.
0,75a
O 25% mniej niż a.
1,09a
O 9% więcej niż a
25 4 25