Odpowiedzi

2009-11-05T17:05:20+01:00
Związek o Augiaszu .. - stajnia Augiasza
o apostole - niewierny Tomasz

Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:05:26+01:00
Napisz związek frazeologiczny o Audiaszu-największym mitologicznym bałaganiarzu - stajnia augiasza
oraz związek frazeologiczny o apostole który nie uwierzył,zanim nie zobaczył. - niewierny Tomasz
2009-11-05T17:07:59+01:00
To pierwsze to Stajnia Augiasza
a drugie niewierny Tomasz