Ogłoszeie!!
Tylko 15%
Kupując u nas mieszkanie,wpłacasz przy podpisaiu umowy tylko 15% wrtości mieszkania.Resztę płacisz przy odbiorze kluczy.

Przeczytaj ogłoszeie zamieszczoe ugóry.Ustal,ile złotych należy wpłacić:
A)Przy podpisaniu umowy kupna mieszkaia o wartości 220 tyś. zł,
B)Przy podpisaniu umowy kupna mieszkania o powierzchni 60,2m kwadratu,którego cena za 1m kwadratowy wyosi 5 tyś. zł,
C)Przy odbiorze kluczy,jeżeli przy zaawieriu umowy zapłaciliśmy 54 tyś. zł,

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:06:10+01:00
A) 15% z 220 = 0,15*220=33
b) 60,2*5 000= 301000
15% z 301000 = 0,15*301000=45150
c)
x-cała cena do zapłaty
0,15x=54000
x=54000:0,15=360000
przy odbiorze kluczy do zapłaty zostało:360000-54000=306000
2009-11-05T17:32:36+01:00

A)
Przy podpisaniu umowy:
15% z 220 000 zł
0,15*220 000 zł= 33000zł