Odpowiedzi

2009-11-06T12:19:37+01:00
Jezus Chrystus narodził się by głosić m.in. o miłości i dobroci do bliźniego.Każdy z nas we własnym postępowaniu powinien kierować się prawem miłości,które głosił syn boży.Uzasadnieniem tego może byćto,że chrześcijanin powinien słuchać słów Jezusa i żyć według przykazań których on nas naucza
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T17:12:07+01:00
Jezus Chrystus narodził się by głosić m.in. o miłości i dobroci do bliźnieg
2009-11-06T17:21:50+01:00
Serce podpowiada mi że mam kierowąć się miłością a także rozsądkiem a nie słuchać czy ludziom się to podoba czy nie