Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:05:46+01:00
O Julii Kamińskiej ?
Julia Małgorzata Kamińska (ur. 13 listopada 1987 w Gdańsku) – polska aktorka. Obecnie mieszka w Warszawie. Studiuje germanistykę na Uniwersytecie Gdańskim. W 2008 dostała główną rolę w serialu BrzydUla. Wykonuje piosenkę Anny Jantar Tyle słońca w całym mieście, która jest tłem muzycznym czołówki tego serialu. Grała w wielu filmach i serialach.
2009-11-05T17:05:49+01:00