Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:17:42+01:00
Magnificat – kantyk śpiewany w czasie nieszporów. Nazwa pochodzi od pierwszych jego łacińskich słów: „Magnificat anima mea Dominum” („Wielbi dusza moja Pana”). Jest to radosna pieśń dziękczynna, oparta na tekstach ze Starego Testamentu, którą wg Ewangelii św. Łukasza (1, 46-55) wypowiedziała (lub zaśpiewała) Maryja podczas spotkania ze świętą Elżbietą, krótko po Zwiastowaniu.
1 1 1
2009-11-05T17:19:16+01:00
Jest to kantyk śpiewany w czasie nieszporów.. Jest to radosna pieśń dziękczynna, oparta na tekstach ze Starego Testamentu, którą wypowiedziała Maryja podczas spotkania z Elżbietą, po zwiastowaniu.
1 1 1
2009-11-05T17:30:10+01:00
Magnificat-kantyk, który śpiewa się w czasie nieszporów. Jest to radosna pieśń dziękczynna oparta na tekstach ze Starego Testamentu. ;];]
1 1 1