Odpowiedzi

2009-11-05T17:13:56+01:00
8,5 * 5,4 =45,9 zł

100%-45,9
90%- x


x= 90% * 45,9
_______ = 41,31
100

45,9 - 41,31 = 4.59 (zł)

8,5 / 2 = 4,25
5,4+4,25= 9.65
Można kupić 9,65 kg
2009-11-05T17:15:36+01:00
5,4 kg*8,5=45,9 kg

8,5*10%=8,5*01=0,85

8,5-0,85=7,65- cena po obniżce

8,5 / 2 = 4,25
5,4+4,25= 9.65




Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:18:22+01:00
5,4 kg razy 8,5 = 45,9 zł
8,5 zł to 100 %
90 % to x
x = 8,5 razy 90/100 = 7,65 zł
45,9 zł podzielić przez 7,65 zł = 6 kg
45,9 zł podzielić przez 8,5 zł = 5,4 kg
6 - 5,4 = 0,6 kg towaru można kupić więcej