Odpowiedzi

2009-11-05T17:13:30+01:00
0/01 = 2/1 = 10/5

Odp: Promień mniejszego koła wynosi 5 cm.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:14:07+01:00
Miałam takie same zadanie :)

P=pir do kwadratu

r-promien koła

P=pi * 10 do kwadratu
P=100pi- pole koła o promieniu 10

100pi/2=50pi- pole tego najmniejszego koła i tej obręczy wokół niego,
50pi=pir do kwadratu / to wszystko podzielic przez pi
50= r do kwadratu / to wszystko spierwiastkować
r=5 pierwiastek z 2
:)
mam nadzieję że rozumiesz :D
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T17:18:00+01:00
TT10²=3,14×100=314
314÷2=157
TTr²=157
3,14×r²157 /√
1,77×r=12,5 /÷1,77
r≈7