Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:29:33+01:00
M- czworo piskląt
D- czworga piskląt
C- czworgu pisklętom
B- czworo piskląt
N-czworgiem piskląt
Msc- czworgu piskląt
W- czworo piskląt
2009-11-05T17:55:27+01:00
Mianownik - czworo piskląt
Dopełniacz - czworga piskląt
Celownik - czworgu pisklętom
Biernik - czworo piskląt
Narzędnik - czworgiem piskląt
Miejscownik- czworgu piskląt
Wołacz - czworo piskląt

:)