Odpowiedzi

2009-11-05T17:19:25+01:00
Dnia 21.11.2009r o godzinie 16 w imieniu całej klasy 3b zapraszamy wszystkich uczniów z naszej szkoły na wykład, który wygłosi gość honorowy Janusz Kamiński na temat ' wybitni przedstawiciele Złotego Wieku Polski. Po przemówieniu odbędzie się przedstawienie teatralne. Serdecznie zapraszamy
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:21:46+01:00
ZAPROSZENIE
W imieniu uczniów klasy <jaka klasa> serdecznie
zapraszam wszystkich innych uczniów tej szkoły
na wykład o wybitnych przedstawicielach
Złotego Wieku Polski, który odbędzie się
(np.) 6.11.2009r w sali gimnastycznej,
w zespole szkół w <miejscowość>,
początek o godzinie (np.) 12:00.. Po skończeniu wykładu,
zapraszamy do różnych konkursów związanych z tematem.
Zapewniamy miłą zabawę ! Prosimy o przyjście
wszystkich uczniów ! Jeszcze raz miło zapraszamy i zachęcamy..

Organizatorzy, (np) klasa 1b.

^
|
|
mam nadzieję, że pomogłam . ;]
14 3 14