Odpowiedzi

2009-11-05T17:16:25+01:00
Http://wapedia.mobi/pl/Izyda#2.
Wybierz sobie cos...
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:16:30+01:00
Zeus - władc olimpu / gromo władny
Posejdon - Bóg mórz i oceanow
Hades - Bóg podziemia
Ares - bog wojny
Atena - bogini madrosci
Artemida -bogini łowow i opiekunka mysliwych
Afrodyta - bogini pieknosc
Hera - Zona Zeusa patronka małzenstw
Hestia - bogini ogniska domowego
Apollo - bog piekna
Dionizos - bog wina i winnej latorosli
11 4 11
2009-11-05T17:16:56+01:00
Np
Izyda-wladczyni nieba i ziemi
4 1 4