Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:17:27+01:00
5 i 3/4 + 2 1/4 =7

1/2 × 7 × 5 i 3/4 = 3,5 × 5 i 3/4 = 20,125 cm²
1 1 1
2009-11-05T17:18:56+01:00
5 3/4+2 1/4=5,75+2,25=7 (cm) - dł. II przekątnej
P=1/2 *d1*d2
P=1/2 * 5 3/4*7=5,75*3,5=20,125= 20 1/8 (cm^2)
1 5 1
2009-11-05T17:37:28+01:00
1 przekątna = 5 ¾
2 przekątna = 5 ¾ + 2 ¼ =8
wzór na pole = ½ × d₁ × d₂
pole = ½ × 8 × 5¾ = 4 × 5 ¾ = 23 cm²
2 4 2