Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:18:45+01:00
Niedźwiedź polarny został wpisany przez rząd USA na listę gatunków zagrożonych. Tym samym dostąpił wątpliwego zaszczytu zostania pierwszym gatunkiem uznanym za zagrożony wskutek ocieplenia klimatu.
2009-11-05T17:20:16+01:00
Niedźwiedzie polarne są zagrożone ponieważ gruba warstwa skóry oraz nadzwyczajne futro,powodują iż to jest główny cel różnych grasujących kłusowników na te bezbronne zwierzęta.;)
Takie jest moje zdanie
2009-11-05T17:31:44+01:00
Zagrożony wyginięciem z powodu globalnego ocieplenia: kiedy stopią się lodowce, które zamieszkuje, nie będzie miał szans na przeżycie na wolności. Zagrażają mu zanieczyszczenia - wpływają na przeżywalność młodych niedźwiadków oraz na układ odpornościowy i hormonalny tych zwierząt.Krążenie wód i powietrza na naszym globie roznosi szkodliwe substancje np gazy przemysłowe, na ogromne odległości, badania wykrywają je zarówno na równiku jak i okolicach arktycznych, unosząc się w powietrzu niszczą normalny skład atmosfery, powoduje tzw. "dziurę ozonową".Nie bez znaczenia jest też kłusownictwo,wybijanie niedżwiedzi ze względu chociażby na futro.Dalej wycieki ropy naftowej związane z nielegalnymi odwiertami,czy nieodpowiednim zabezpieczeniem transportów morskich tego surowca(plamy ropy mają niejednokrotnie dziesiątki km)