Przcezytaj fragment wiersza i wymien zjawiska fizyczne



Błyskawicowe szpady
Strugami blasku na płask.
Krzyżuje się grom i blask,
Tnąc metaliczne kaskady.

I w to igrzysko szpad,
W deszczu skośnego ciosy,
Ogród trzęsący się wpadł
I krzyczy wniebogłosy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:21:33+01:00
Wyładowania atmosferyczne(blyskawice),
2009-11-05T17:22:57+01:00
Różnica potencjałów, więc przepływ prądu - błyskawice.

T|o bardziej podchodzi pod geografie, ale wiatr to poziomy ruch powietrza, kiedy masy powietrza przemieszczają sie z wyżu do nizu. niby tez zjawisko;P