Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:25:09+01:00
Kain - zazdrosny,gniewny,porywczy,fałszywy,ponury
Abel - pracowity,skromny,bogobojny,sprawiedliwy,spokojny
43 1 43
2009-11-05T17:25:38+01:00
Abel:
-posłuszny Bogu
-dobry
-spokojny
-kochający brata i Boga
-miły


Kain:
-pyszny
-zazdrosny
-pracowity
-chciwy
-mściwy
-nerwowy
14 4 14
2009-11-05T17:26:41+01:00
Kain: nieposłuszny, samolubny, zawistny, bratobójca, zazdrosny
Abel: dobry, posłuszny, uczynny, ofiarny, umiejący wybaczać
35 4 35