Odpowiedzi

2009-11-05T17:28:27+01:00
V=340 m/s
f=1÷T
f=0,001
γ=v*T
γ=340 m/s * 1/1000 s
γ=0,34 m

Dł. fali wynosi 0,34 m.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:36:54+01:00
Λ=V/f
Potrzebujesz jeszcze
V - czyli prędkość fazowa fali

Jeżeli chodzi o powietrze -V=340 m/s
λ=340/1000
λ=0,34 [m]

Tu masz inne środowiska wystarczy podłożyć liczby pod wzór:
woda - 1500 m/s
stal - 5100 m/s - 6000 m/s
szkło - 6000 m/s
rtęć - 1500 m/s
lód - 3300 m/s
beton - 3800 m/s