Odpowiedzi

2009-11-05T17:30:13+01:00
F1=1000kg*72km/h F1 = 72000 kg.km/h
F2=600kg*90km/h F2 = 54000kg*km/h

F1-F2 = 72000-54000 kg*km/h F3= 18000 kg*km/h

F3/(masa z F1+ masa z F2)= (18000 kg*km/h) / 1600 kg = 11,25 km/h


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:32:15+01:00
M1 = 1 tona
m2 = 600 kg
v1 = 72km/h
v2 = 90km/h
WIekszy jest iloczyn m1*v1.

m1 * v1 = (m1 + m2) v3
v3 = (m1*v1) (m1 +m2)
v3 = 45 km/h

olego wyżej: f = am, a nie f = vm. SIla to iloczyn przyspieszenia i masy a nie predkosci i masy...