Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:26:10+01:00
Plan wydarzeń:

*. Historia Kamizelki:
- pani sprzedaje kamizelkę Żydowi za 40 groszy
- sąsiad, odkupuje kamizelkę od Żyda za pół rubla
*. Choroba męża pani:
- krwotok i stracenie przytomności
- poszukiwanie doktora
- diagnoza doktora
*. Oszukiwanie się małżonków w dobrej wierze
- żona skracała kamizelkę w szwach, o czym mąż nigdy się nie dowiedział
- mąż ściągał pasek - powiedział pewnego żonie o tym, gdy było mu za ciasno w kamizelce
*. Śmierć męża
- pani sprzedaje wszystkie rzeczy i dom, by zapomnieć o mężu
- wyjeżdża
*. Rozmyślania sąsiada nad losem tego małżeństwa .

no i to chyba tyle xDD
2009-11-05T17:28:19+01:00
1. Miejsce akcji - Warszawa
2. Czas akcji - przełom XIX i XX wieku
3. Bohaterowie:
pani i pan, Żyd, lekarz, służąca, stróż, stróżowa, sąsiad

4. Fabuła - plan szczegółowy:

1. Historia Kamizelki:
- pani sprzedaje kamizelkę Żydowi za 40 groszy
- sąsiad, odkupuje kamizelkę od Żyda za pół rubla
2. Choroba męża pani:
- krwotok i stracenie przytomności
- poszukiwanie doktora
- diagnoza doktora
3. Oszukiwanie się małżonków w dobrej wierze
- żona skracała kamizelkę w szwach, o czym mąż nigdy się nie dowiedział
- mąż ściągał pasek - powiedział pewnego żonie o tym, gdy było mu za ciasno w kamizelce
4. Śmierć męża
- pani sprzedaje wszystkie rzeczy i dom, by zapomnieć o mężu
- wyjeżdża
5. Rozmyślania sąsiada nad losem tego małżeństwa