Muszę napisać e-mail w języku niemieckim o podróży do innego miasta w trakcie której miałam awarie.

Prosiłabym o przetłumaczenie mi tego na język niemiecki:

Cześć X
U mnie wszystko w porządku.
Muszę Ci opowiedzieć co mi się niedawno przydarzyło. W ostatni weekend wybrałam się z rodzicami na wycieczkę do innego miasta. Byliśmy w Gdańsku, piękna miejscowość, malownicze krajobrazy! Wyjazd był bardzo udany, chociaż mieliśmy małą awarię samochodu! Złapaliśmy gumę i musieliśmy strasznie długo czekać na pomoc drogową, która zjawiła się dopiero po 5 godzinach.
Na dworze było bardzo zimno, w samochodzie też, ja z tego wszystkiego zachorowałam i teraz muszę leżeć w łóżku, ale mimo tej wpadki wyjazd uważam za udany, chociażby dlatego, że poznałam sporo nowych ludzi.
To tyle, a co słychać u Ciebie? napisz do mnie szybko!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T07:09:56+01:00
Hallo X
Bei mir ist alles in Ordnung.
Ich habe Ihnen über das, was mir neulich sagen. Am vergangenen Wochenende ging ich mit seinen Eltern auf eine Reise in eine andere Stadt. Wir waren in Danzig, eine wunderschöne Lage, malerische Landschaft! Die Reise war sehr erfolgreich, obwohl wir ein wenig Autounfall hatte! Wir fingen Reifenpanne, und wir hatten sehr langer Zeit für die Pannenhilfe, die warten, erschien erst nach 5 Stunden.
Draußen war es sehr kalt im Auto zu, ich bin krank gewesen all dies und nun liege ich im Bett, aber trotzdem glaube ich wpadki Reise ein Erfolg, wenn auch nur, weil ich viele neue Leute kennen gelernt.
Es ist so viel passiert und was Sie? Schreibe mir bald!
2009-11-06T12:22:01+01:00
Moim zdaniem to będzie tak.

Hallo X
Bei mir ist alles in Ordnung.
Ich habe Ihnen über das, was mir neulich sagen. Am vergangenen Wochenende ging ich mit seinen Eltern auf eine Reise in eine andere Stadt. Wir waren in Danzig, eine wunderschöne Lage, malerische Landschaft! Die Reise war sehr erfolgreich, obwohl wir ein wenig Autounfall hatte! Wir fingen Reifenpanne, und wir hatten sehr langer Zeit für die Pannenhilfe, die warten, erschien erst nach 5 Stunden.
Draußen war es sehr kalt im Auto zu, ich bin krank gewesen all dies und nun liege ich im Bett, aber trotzdem glaube ich wpadki Reise ein Erfolg, wenn auch nur, weil ich viele neue Leute kennen gelernt.
Es ist so viel passiert und was Sie? Schreibe mir bald!