Odpowiedzi

2009-11-05T17:27:46+01:00
1.Warunki ciężkie
2.Zwyciężyć
3.Prosto zwięzło krótko
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:29:19+01:00
Spartańskie warunki - ciężkie warunki bytowe, niewygody, bardzo surowe

powrócić z tarczą - przeżyć

mówić lakonicznie - mówić krótko, zwięźle i na temat, nie rozgadywać się, nie marnować słów

2009-11-05T17:54:23+01:00
1. zle warunki, ciezkie warunki
2. powrocic jako zwyciesca
3. mowic bardzo malo