Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T11:20:52+01:00
Jezus Chrystus narodził się by głosić m.in. o miłości i dobroci do bliźniego.Każdy z nas we własnym postępowaniu powinien kierować się prawem miłości,które głosił syn boży.Uzasadnieniem tego może byćto,że chrześcijanin powinien słuchać słów Jezusa i żyć według przykazań których on nas naucza.
3 5 3
2009-11-06T16:17:12+01:00
Mamy potrzebę kierowania się własnym postępowaniem ponieważ nie mamy władzy nad nim
2 1 2
2009-11-06T17:12:56+01:00
I. Bóg objawia się i mówi w naszym życiu

Cele katechetyczne
1. Przekaz obrazu Boga, który mówi do człowieka
2. Prowadzenie do postawy otwartości na Słowo Boże
3. Wychowywanie do wiary jako odpowiedzi na Słowo Boga
4. Kształtowanie postawy przyjęcia Chrystusa jako najlepszego wzorca życia
Nie wiem czy moze byc
2 2 2