Zad.1
Kobirta posiadająca gr. krwi A ma dziecko o gr. krwi 0.Czy mężczyzna o gr. krwi B może być ojcem tego dziecka.Odpowiedź uzasadnij.

Zad.2

Matak dziecka ma gr. krwi B Rh+,ojcec A Rh-.Jakie jest prawdopodobieństwo,że urodzi się dziecko o gr. krwi 0 Rh- ?

Z góry serdecznie dziękuje:))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:53:39+01:00
Zadanie 1. Może.

rozwiązanie w załączniku
  • gumi
  • Początkujący
2009-11-05T20:00:36+01:00
Mężczyzna nie może być ojcem(niezgodność grup krwi dziecko może być A,B lub AB) a w 2 prawdopodobieństwo jest zerowe