Odpowiedzi

2009-11-05T17:34:49+01:00
Grecja rozbita była na wiele małych państewek, teren grecji nie sprzyjał kolonizacji.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:44:32+01:00
Hellenowie nie utworzyli jednego państwa ponieważ żyli oni w Grecji które jest państwem górzystym i nie mieli jak do siebie docierać i tworzyli polis (miasta-państwa)
2 3 2
2009-11-05T18:24:56+01:00
Gercja jest państwem górzystym, więc nie mieli jak do siebie docierać. Dlatego założyli polisy- państwa-miasta.
2 3 2