Przyporządkuj daty do świąt maryjnych :
1 stycznia Wniebowstąpienie Najświętszej Maryi Panny
22 marca Zwiastowanie Najświętszej Maryi Panny
15 sierpnia Świętej Bożej rodzicielki
8 grudnia Niepokalanego poczęcia najświętszej Maryi Panny

3

Odpowiedzi

2009-11-05T17:34:00+01:00
1 stycznia- Świętej bożej rodzicielki
22 marca - zwiastowanie
15 sierpnia- wniebowstąpienie NMP
8 grudnia-niepokalane poczęcie
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:36:12+01:00
1stycznia-Świętej Bożej Rodzicielki
22marzec-Zwiastowanie Najswietszej Marji Pany
15sierpien-Wniebowstąpienie Najświętszej Maryi Pany
8grudzien-Niepoklanane poczecie najswietszej Maryi Panny
10 4 10
2009-11-05T17:37:33+01:00
1 stycznia- Uroczystość Bożej Rodzicielki Maryi
22 marca- Zwiastowanie Najświętszej Maryi Panny
15 sierpnia- Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny
8 grudnia- Uroczystość Niepokalanego Poczęcia NMP
1 1 1