Oblicz:
a/200m kwadratowych= 2a.
b/15cm kwadratowych= 1500m kwadratowych
c/1,36m kwadratowych= 13600cm kwadratowe
d/555m kwadratowe= 0,0555ha
e/0,35 ha=3500m kwadratowe
f/765a=7,65ha
g/5a= 5000000cm kwadratowe
h/0.012 km kwadaratowe= 120ha

2

Odpowiedzi

2009-11-07T22:18:01+01:00
Oblicz:
a/200m kwadratowych= 2a.-prawda
b/15cm kwadratowych= 0,0015m kwadratowych
c/1,36m kwadratowych= 13600cm kwadratowe-prawda
d/555m kwadratowe= 0,0555ha-prawda
e/0,35 ha=3500m kwadratowe-prawda
f/765a=7,65ha-prawda
g/5a= 5000000cm kwadratowe-prawda
h/0.012 km kwadaratowe= 1,2ha
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T03:02:26+01:00
A/200m kwadratowych= 2a.
1ar=100m^2
2ar=200m^2

b/15cm kwadratowych= 1500m kwadratowych
1m^2=10000cm^2
1500*10000=1500000cm^2
15cm^2=0,0015m^2

c/1,36m kwadratowych= 13600cm kwadratowe
1,36m^2=13600xcm^2

d/555m kwadratowe= 0,0555ha
1 hektar = 0,01km^2=10000 m^2=0,0555ha

e/0,35 ha=3500m kwadratowe
1 hektar = 0,01km^2=10000 m^2
3500m^2=0,35ha

f/765a=7,65ha
g/5a= 5000000cm kwadratowe
1ar=100m^2=1000000cm^2
5a= 5000000cm^2

h/0.012 km kwadaratowe= 120ha
0,01km^2 = 1ha
0,012km^2=1,2ha