Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T17:38:07+01:00
3f 3f nasza klasa zawsze wygram, nasza klasa niczym lew !

" Niepodległość pozostała nasza "
2009-11-05T17:44:13+01:00
Nasza,klasa jest THE BEST. Zawsze była no i jest!

11-listopada Święto Piękne i Wszechstronne,więc do szkoły iść nie wypada.

2009-11-05T18:57:38+01:00
3f w górę mknie, my wygramy a wy nie....
Albo
3f górą inni kanałami nikt nie wygra z naszymi kolegami.....