W twojej Szkole odbędzie wystawa rysunków o tematyce biblijnej zorganizowanej przez koło plastyczne . Napisz zawiadomienie , w którym zachęcisz uczniów do przyniesienia swoich prac .
Możesz skorzystać z podanego słownictwa :
zawiadamia się ,
odbędzie się ,
zostaną zgromadzone ,
w związku z tym ,
do pracowni plastycznej ,
zachęcamy do udziału ,

ZA WSZYSTKIE ROZWIĄZANIA Z GÓRY DZIĘKUJE !!!!!!!!!!
należy dostarczyć do dnia .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T17:36:10+01:00
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w wystawie rysunków o tematyce biblijnej, zorganizowanej przez szkolne koło plastyczne. Wystawa odbędzie się 10 listopada o godzinie 13:00 w pracowni plastycznej w szkole w Warszawie im. Jana Pawła2 Można zabrać aparaty i zrobić zdjęcia na pamiątkę. Zachęcamy również do oddawania prac na wystawę. Termin do 6 listopada. Serdecznie dziękujemy za poświęcenie swojego czasu na przeczytanie tego zawiadomienia. Zapraszamy do uczestnictwa, bo nagrody są naprawdę cenne.
83 1 83
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T17:39:18+01:00
Zawiadamia się, że dnia 10.11.2009r. w auli szkolnej odbędzie się wystawa rysunków o tematyce biblijnej zgromadzonych przez naszych uczniów. W związku z tym zachęcamy do przyniesienia swoich prac do pracowni plastycznej do dnia 05.11.2009r. Zachęcamy do udziału, ponieważ na najlepszych czekają nagrody
13 3 13
2009-11-05T18:01:28+01:00
ZAWIADOMIENIE
Zawiadamia się, że 16 listopada bieżącego roku, w naszej szkole, w sali numer 7 odbędzie się wystawa rysunków o tematyce biblijnej. W związku z tym zachęcamy , aby wykazać się talentem. Uczniów którzy przyniosą prace czekają drobne upominki. Rysunki należy przynosić do pracowni plastycznej do 15 listopada. Jeszcze raz zachęcamy do udziału.

Koło plastyczne
9 4 9