Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:35:04+01:00
NAJPRZEDNIEJSZE DOBRE UCZYNKI
1. Modlitwa.
2. Post.
3. Jałmużna.


SIEDEM SAKRAMENTÓW ŚWIĘTYCH
1. Chrzest.
2. Bierzmowanie.
3. Najświętszy Sakrament.
4. Pokuta.
5. Namaszczenie chorych.
6. Kapłaństwo.
7. Małżeństwo.


TRZY CNOTY BOSKIE
1. Wiara.
2. Nadzieja.
3. Miłość.


GŁÓWNE PRAWDY WIARY
1. Jest jeden Bóg.
2. Bóg jest Sędzią sprawiedliwym, który za dobre wynagradza, a za złe karze.
3. Są trzy Osoby Boskie: Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty.
4. Syn Boży stał się człowiekiem i umarł na krzyżu dla naszego zbawienia.
5. Dusza ludzka jest nieśmiertelna.
6. Łaska Boża jest do zbawienia koniecznie potrzebna.

Ostateczne rzeczy człowieka
1. Śmierć,
2. Sąd Boży,
3. Niebo albo piekło.


Dary Ducha Świętego
1. Dar mądrości
2. Dar rozumu
3. Dar umiejętności
4. Dar rady
5. Dar męstwa
6. Dar pobożności
7. Dar bojaźni Bożej



12 4 12
2009-11-05T17:36:06+01:00
1.
Modlitwa. Post , Jałmużna

2. Chrzest, Bierzmowanie, Eucharystia, Pokuta, Namaszczenie chorych,Kapłaństwo , Małżenstwo

3.
Wiara, Nadzieja,Miłość

4.
Dar: madrosci, rozumu,rady,umiejetnosci,mestwa,poboznosci, bojazni Bozej

5.
smierc,sad bozy, niebo albo pieklo
3 3 3
2009-11-05T17:43:13+01:00
1 Będziesz miłował Pana Boga swego z całego serca swego z całej duszy swojej ze wszystkich sił swoich i z całego serca swego a blizniego swego jak siebie samego
2.1chcrzest 2bierzmowanie 3eucharystia 4pokuta 5 namaszczenie chorych 6kaplanstwo 7mauzenstwo
3 1wiara 2nadzieja 3milosc
4 1madrosci 2rozumu 3rady 4mestwa 5umiejetnosci 6poboznosci 7 bojazn boza
6 1 jest jeden bog
2bog jest sedzia sprawiedliwym ktory za dobre wynagradza a za zle kaze
3sa tzry osoby boskie bog ojciec syn bozy i duch swiety 4syn bozy stal sie czlowiekiem i umarl na krzyzu dla naszego zbawienia 5dusza ludz do zbawienia koniecznie potrzebna
2 1 2