Odpowiedzi

2009-11-05T17:37:44+01:00
Jeżeli zrobiłeś cos zlego blizniemu to zrobiles to tez Chrystusowi
2009-11-05T17:38:36+01:00
Jezus Kocha wszystkich ludzi po rowno !

i jesli skrzywdzimy blizniego skrzywdzimy i jego .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:39:27+01:00
Rozumiem to tak, że Pan Jezus chciał powiedzieć że on jest w każdym człowieku i jeżeli skrzywdzimy bliźniego to skrzywdzimy Pana Jezusa.