Odpowiedzi

2009-11-05T17:37:37+01:00
2009-11-05T17:39:55+01:00
Zad 1

0 bo 0*x +2 = 3*0 +2
więc 2=2

zad 2
756/27 = 28 to sa 27 i 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:58:06+01:00
Z.2
n*(n+1) = 756
n^2 + n - 756 = 0
delta = 1 -4*(-756) = 1 + 3024 = 3025pierwiastek z delty = 55
n1 =( -1 -55)/2 = -28 < 0 - odpada
n2 =( -1 + 55)/2 = 54/2 = 27

Zatem n =27, n+1 = 28
Odp. Te liczby to 27 i 28.
z.1
a = 0.
wtedy 0*x +2 = 3*0 + 2