Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:42:32+01:00
Życie bez marzeń było by nudne:
- bo stało by się puste,
- bo człowiek nie dążyłby do ich spełnienia,
- bo człowiek nie miał by po co żyć,
- bo człowiek nie miał by o czym śnić!
- bo nie miał by z kim dzielić marzeń!

Mam nadzieję że chociaż troszkę pomogłam :)
Pozdrawiam!
1 5 1
2009-11-05T17:46:13+01:00
1.Gdyby nie marzenia człowiek żyłby monotonią
2.Marzenia rozwijają wyobrażnię
3.Marzenia nasuwaja nowe pomysły:
dziecią: do zabaw
dorosłym: na planowanie przyszłości
4.Marzenia to miejsce gdzie można uciekać przed rzeczywistością
5.Na koniec można wspomnieć że czytanie książek rozwija mażenia i że sie je poleca.

Życzę powodzenia w pisaniu...
2009-11-05T17:51:10+01:00
Dzięki nim możemy „przenosić góry”, pomagają oderwać nam się od szarej codzienności i nadają kolorów naszemu życiu. Zostają nam nawet wtedy, kiedy nic nie układa się po naszej myśli, sęk w tym, by się nie poddawać i wierzyć w to, iż wszystko to o czym śnimy, może stać się rzeczywistością jeśli tylko nad tym popracujemy.
Marzenia pomagają nam w wyborze drogi życiowej. Są fundamentami wysokiej budowli, którą będzie nasze dorosłe życie. Własnie marzenia wskazują nam, w którą stronę mamy pójść. Już jako małe dzieci wyobrażamy sobie siebie samych w roli strażaka, policjanta, czy nauczyciela.
Są miejscem wytyczonym tylko dla nas, które tak naprawdę nie ma granic. Jesteśmy tam wolni. A co najważniejsze nikt nie może zabronić nam wrócić do strefy marzeń, czy zamknąć drzwi do niej prowadzących. Marzenia stają się drugim światem leżącym gdzieś obok. Krainą czynną dwadzieścia cztery godziny na dobę we wszystkie dni roku. Miejscem samotności, radości, przemyśleń, monologów.