Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:40:30+01:00
Ciepło właściwe to ilość energii potrzebna do ogrznia 1kg substancji o 1 stopień ( kelwina bądź celsjusza)



W internecie dużo o tym piszą;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciep%C5%82o_w%C5%82a%C5%9Bciwe
2009-11-05T17:42:14+01:00
Polega na tym że skłonność ciała do łatwiejszej lub trudniejszej zmiany temperatury pod wpływem dostarczonej energii cieplnej.
Chodzi o to że jak żelazo będzie miało temp. 450stopni to łatwo będzie można ją obrabiać