Spadochroniarz spada z siłą 300N

a) Oblicz ciężar spadochroniarza
b) Jaka jest masa spadochroniarza
c) Jaką wartość ma siła oporu powietrza
d) Oblicz wartość siły wypadkowej działającej na niego
e) W którą stronę działa siła wypadkowa?

Bardzo proszę o pomoc na pewno się odwdzięczę!POTRZEBNE MI TO NA JUTRO!

3

Odpowiedzi

2009-11-05T17:42:56+01:00
A)300N
b) F=mg -> m=F/g m = 300N:10N/kg = 30kg
c)0
d)300
e)w stronę ziemi

to na pewno cale zadanie? cos podejrzanie latwe nie zgubiles danych?:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:43:01+01:00
A) ciężar = masa * 10N = 300N
więc b) 300N / 10 N = 30 kg
c)10N
d)300 N - 10 N = 290 N
e) w strone ziemi
2009-11-05T17:45:12+01:00