Odpowiedzi

2009-11-05T17:41:58+01:00
No ja pomoge napisz na gg 10446651 pomoge
2009-11-05T17:42:52+01:00
Moim zadniem powinienes wygłoscic smieszne przemuwienie i rozdac małe nagrody kto najwiecej przeczyta ksiazek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:47:00+01:00
Kochani Uczniowie!
Serdecznie Was zachęcam do korzystania z biblioteki szkolnej oraz z komputerów. Posiadamy duży zbiór ciekawych książek. Na pewno któraś z nich zachwyci Was. Proszę o spotkanie w czytelni 6 listopada na dużej przerwie. Zachęcamy do udziału w niesamowitym konkursie. Ten, kto przeczyta najwięcej książek od 6.11-6.12 otrzyma od nas odtwarzacz mp3 oraz wieelki kosz słodyczy! Jeszcze raz gorąco zachęcam. W bibliotece czekają Was niespodzianki :)
Samorząd Szkolny i Nauczyciele