Odpowiedzi

2009-11-05T17:42:27+01:00
2009-11-05T17:44:30+01:00
Zachęcać do chodzenia do kościoła. Codzić na różnego rodzaje spotkania np. dla młodzieży. Uświadomić iż to Jezus nas kocha i w czasie naszej śmierci to on zadecyduje czy będziemy w niebie z nim czy w piekle lub w czyśccu
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:47:25+01:00
Chodzić do kościoła, modlić się rano i wieczorem,uczęszczać na lekcje religii, czytać pismo św., być miłym i uprzejmym dla innych, nie kłócić się z nikim, ...
3 3 3