Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:46:00+01:00
Tekstowe : txt , doc , docx , wps , rtf
Graficzne : bmp , gif, jpg, tif
Dźwiękowe : wav , mid , mp3 , mp4

1 5 1
2009-11-05T17:46:16+01:00
Tekstowe:
*.txt
*.rtf
*.txt
*.log

Graficzne:
*.jpg
*.jpeg
*.gif
*.png

Muzyczne:
*.AIF
*.MIDI
*.Mp2
*.MPG
*.MP3
*.OGG
*.RA
*.VQF
*.Wav
*.AU
1 3 1
2009-11-05T17:53:53+01:00
Jest już najlepsza odpowiedź, ale dodam, że to są rozszerzenia.

Tekstowe:
txt, doc, docx, odt, rtf

Muzyczne:
mp3, mod, xm, wav, mid

Graficzne:
bmp, jpg, jpeg, gif, png, psd
1 5 1