Odpowiedzi

2009-11-05T17:48:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:49:31+01:00
Wzrastają wszystkie wymiary,tzn:gdy mocniej ogrzewasz tym wymiary zaczynają rosnąć lecz tylko do pewnego momentu.
2009-11-05T17:52:21+01:00
Ogrzewanie polega na pobudzaniu cząsteczek które się od siebie zaczynaja oddalać i delikatnie poruszać aż tracą częściowe połączenie o przechodza w stan ciekły...
Z tego wynika że nie jest określony kierunek wzrostu wymiarów ciała...