Brzoza ojcowska, leszczyna pospolita, dereń biały, bławatek, dąb szypułkowy, widłak goździsty, paproć zwyczajna, modrzew europejski, jałowiec, trzmielina zwyczajna, koniczyna łąkowa, mniszek pospolity, cis pospolity, mech torfowiec, jodła pospolita, chaber, jarząb pospolity, wrzos zwyczajny, salwinia pływająca, mikołajek nadmorski, mech płonnik, skrzyp polny, przylaszczka pospolita :

Wybierz nazwy roślin okrytanasiennych drzew, krzewów rośliny zielne . !


drzewa:
-
-
- ... itd .
krzewy:
-
-
-
.... itd
roliny zielne:
-
-
-

....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:52:54+01:00
Drzewa
Brzoza ojcowska
dąb szypułkowy
modrzew europejski
cis pospolity
jodła pospolita
wrzos zwyczajny
jałowiec
paproć zwyczajna,

krzewy
przylaszczka pospolita
mikołajek nadmorski,
jarząb pospolity,
mniszek pospolity
trzmielina zwyczajna,
dereń biały,
leszczyna pospolita,


roś. zielne
mech płonnik
skrzyp polny
salwinia pływająca
chaber
mech torfowiec
koniczyna łąkowa
widłak goździsty,
bławatek
2 1 2
2009-11-05T18:10:14+01:00
Drzewa:
Brzoza ojcowska
leszczyna pospolita
dąb szypułkowy
modrzew europejski
cis pospolity
jodła pospolita



Krzewy:
dereń biały (okrytonasienny)
jałowiec
trzmielina zwyczajna (okrytonasienny)
jarząb pospolity


Rośliny Zielne:

Rośliny okrytonasienne:
bławatek
widłak goździsty (nie jestem pewien)
paproć zwyczajna (Też nie jestem pewien)
koniczyna łąkowa
mniszek pospolity
mech torfowiec (nie jestem pewien)
chaber
wrzos zwyczajny
salwinia pływająca (nie jestem pewien)
mikołajek nadmorski
mech płonnik (nie jestem pewien)
skrzyp polny (nie jestem pewien)
przylaszczka pospolita

PS. Jeżeli coś jest źle to napisz na Pw :D






1 5 1