Odpowiedzi

2009-11-05T17:55:39+01:00
A
długość okręgu = 2πr = 2,5 razy 2 razy π = 5π cm
pole koła = πr² = π(2,5)² = 6,25π cm²
b
długość okręgu = 2πr = 2,4 razy 2 razy π = 4,8π cm
pole koła = πr² = π(2,4)² = 5,76π cm²
2009-11-05T17:57:22+01:00
A) długość okręgu : l = 2π r
L = 2* 2,5 = 5 π cm
Pole koła : P = π r²
P = π *(2,5) ²
P = 6,25 π cm ²

b) długość okręgu
l = 2*21 = 42 π cm
Pole koła:
P = π (21)²
P = 441 π cm ²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:02:54+01:00
A)

P=πr2 (2 tzn do 2 potęgi)

P=π x 2,5x 2,5
P= π x 6,25
P= 19,625

l= 2πr

l= 2 x π x 2,5
l= 5 x π
l= 15,7


b)

P=πr2 (2 tzn do 2 potęgi)

P= π x 1,4 x 1,4
P= 6,1544



l= 2πr

l= 2 x π x 1,4
l=8,792