Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:52:56+01:00
5 listopada 1916 roku władze niemieckie i austriackie wydały tzw. Akt 5 listopada gwarantujący Polakom powstanie samodzielnego Królestwa Polskiego. Akt zawieral sformulowania dotyczace stworzenia armii polskiej.
2 4 2
2009-11-05T17:53:08+01:00
Skierowany był do Polaków przez władze niemieckie i austriackie. Gwarantował on Polakom powstanie samodzielnego Królestwa Polskiego. Zawierał sformułowania dotyczące stworzenia armii polskiej.