Odpowiedzi

2009-11-05T18:00:41+01:00
Otrzymał przydomek "Wielki", ponieważ był wybitnym strategiem i największym wodzem starożytności. Zasłużył sobie na to tym, czego dokonał podczas bitw np. to, że armia macedońsko-grecka pokonała w kilku bitwach wojska króla perskiego Dariusza III.
2 5 2
2009-11-05T18:04:56+01:00
Nazwano go Aleksandrem Wielkim, ponieważ był największym wodzem starożytności. ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:22:34+01:00
Aleksandra III Wielkiego uważa się za największego władcę Macedonii. Posiadał on wielki talent militarny, był ambitny, szalenie odważny oraz był znakomitym przywódcą. Po śmierci ojca Filipa II gdy został królem postanowił kontynuować politykę ojca, który po podbiciu Grecji chciał zjednoczyć sobie wszystkie ludy Persji
1 5 1