Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:55:22+01:00
20000/40*100=
20000/10*25=
20000/4*10=

50000osób korzystało z tego bióra


jeżeli 40% to 20 000 to 40% dielimy albo na 40 albo 10 albo 4 (przy 40 wychodzi 1%którego mnożymy przez 100 aby wyszło 100%)(przy 10 wychodzi 4% które mnożymy przez 25 zeby wyszlo 100%)(przy 4 wychodzi 10% które mnozymy przez 10% aby wyszło 100%) prościej się nie da
1 3 1
2009-11-05T17:56:08+01:00
(20000*100) : 40 = 2000000 : 40 = 50000
1 1 1