Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T20:02:15+01:00
1)pantofelek 2)Euglena zielona
Wodniczka + +
Chloroplasty - +
Jądro + +
wić - +
Plamka światłoczuła - +
ampułka - +
Ziarna paramylonu - +
Fotoreceptor - +
rzęski + -
cytoplazma - +

Przy każdym jest + albo - pierwsze dotyczy pantofelka drugie eugleny zielonej


33 2 33
2009-11-05T20:56:02+01:00
chloroplast | błona komórkowa| Cytozol| rzęski|
euglena + + - -

Pantofelek - + + +
15 2 15