Odpowiedzi

2009-11-05T18:13:51+01:00
DOS (ang. Disk Operating System), pierwszy przenośny (Disk) system operacyjny OS komputerów PC i mikrokomputerów lat 80. rezydujący nad BIOSem, zawierający m.in. rozszerzenia programowe procedur sprzętowych BIOSu i interpreter komend. DOS zawiera niektóre doświadczenia systemu klasy CP/M.

DOS jest jednopotokowym systemem operacyjnym w środowisku tekstowym. Ze względu na "wiek" i "doświadczenie" (ok. 30 lat eksploatacji), a więc niezawodność, jest nadal używany w takich zaufanych aplikacjach jak FK, GM czy księgowość.

to z wikipedii, ale będzie dobrze. ;P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:21:53+01:00
DOS - Pierwszy system wydany przez Microsoft dla komputerów PC lat 80-tych. DOS nie ma wbudowanych mechanizmów zarządzania pamięcią ani ochrony pamięci – z tego względu nie jest systemem bezpiecznym dla danych oraz procesów. Istnieją obecnie darmowe wersje tego systemu, np. FreeDOS. Niektóre programy napisane dla DOS-a działają w systemie Windows.
1 5 1
2009-11-05T18:23:33+01:00
Disk Operation System -jest to taki system który obsługuje tylko jeden program np. jak masz włonczone nero lub cos innego to nie włonczysz innego programu np. jakiejś gry!!!
Jest to system który ma łatwą obsługę i jest łatwy do zrobienia!!!
1 1 1