Odpowiedzi

2009-11-05T18:05:35+01:00
102,6 - 90%
x - 100%

x=102,6*100%/90%=114
114-95%
x-100%
x=114*100%/90%=126,67
cena początkowa to 126,67 zl
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T18:08:29+01:00
102,6zl - 90%
x - 100%

x = 102,6*100%/90%
x = 114zl

114zl - 95%
x - 100%

x = 114zl*100%/95%
x = 120zł

Odp Początkowa cena albumu wynosi 120zł
1 5 1
2009-11-05T18:10:19+01:00
(x- 0,05x)- (0,1*(x- 0,05x)=102,6
0,95x- 0,1*0,95x= 102,6
0,95x- 0,095x=102,6
0,855x=102,6 / 0,855
x=120

Odp. Początkowa cena albumu wynosiła 120 zł
2 4 2